Voor de beste ervaring willen wij u vragen te wisselen van browser naar Chrome, Firefox, Opera of Edge.
  • Ik zie een leuke advertentie, wat moet ik doen?

    Als u contact wilt leggen met de adverteerder, dan moet u zich eerst registreren. Tenzij u al een account hebt natuurlijk. Hier is voor gekozen om de veiligheid voor de bezoeker en de (ver)koper te vergroten.

  • Hoe kan ik mij registreren?

    In de rechterbovenhoek van de website vind u "registreren". Door hier op te klikken gaat u naar de registratie pagina. Vul op deze pagina uw gegevens in. Uw telefoonnummer is niet verplicht. Er is bewust voor gekozen om niet via Facebook of Google in te loggen, dit in verband met privacy.

  • Ik heb mij geregistreerd, en nu?

    U ontvangt in uw e-mailbox een e-mail met daarin een link waar u op moet klikken om de registratie af te ronden. Ontvangt u geen e-mail binnen 1 uur (meestal binnen 5 minuten) dan kunt u contact opnemen met Vogelplus. Tijdelijk ontvangt u geen activatie e-mailbericht, maar een welkomstbericht. Het activeren van uw account is dus niet nodig.

  • Hoe moet ik inloggen?

    In de rechterbovenhoek van de website vind u "Login". Door hier op te klikken gaat u naar de login pagina. Vul daar uw e-mailadres en wachtwoord in.

  • Ik wil mijn profiel bijwerken, hoe kan ik dat regelen?

    Als u ingelogd bent, kunt u op de profielafbeelding klikken bovenin de website. Er verschijnt dan een menu waarmee u de keuze hebt om naar uw profiel te gaan of uw berichten te lezen. Klik hier op "Profiel". U verschijnt nu op uw profiel pagina. Naast de profiel afbeelding ziet u staan "Wijzig Profiel". Klik daar op. U komt dan op de pagina om uw profiel te wijzigen. Vul deze zo compleet mogelijk in. Vooral of u "Particulier" of "Zakelijk" op Vogelplus bent.

  • Hoe plaats ik een advertentie?

    Door op de grote groene knop "Plaats advertentie" in de rechterbovenhoek te klikken. U komt dan op een pagina waar u in 3 duidelijke stappen door het proces gaat van een advertentie plaatsen.

  • Ik wil mijn advertentie aanpassen, hoe doe ik dat?

    Ga naar uw profiel, klik daar op "Mijn advertenties". U krijgt dan een overzicht van uw advertenties te zien. Aan de onderzijde van elke advertentie ziet u een potlood, klik daarop. U kunt nu uw advertentie aanpassen.

  • Hoe kan ik mijn foto's sorteren?

    Als u ingelogd bent, gaat u naar uw advertentie. Bovenin staat dat u uw foto's kunt sorteren. Klik daarop. Door met u muis ingeklikt op een foto te staan, kunt u de foto naar voren of achteren verplaatsen.

  • Waar vindt ik mijn berichten?

    Heeft u nieuwe berichten, dan kunt u dat zien aan het envelopje bovenin het menu. Er verschijnt dan een "rood lampje" boven. Door hierop te klikken ziet u wat het nieuwe bericht is. Daarnaast kunt u ook in uw profiel onder "Berichten" uw berichten zien.

  • Tips voor mijn advertentie?

    Tips om goed gevonden te worden VogelPlus zorgt voor een goede vindbaarheid op het internet (Google, Bing, etc) zodat er bezoekers op de website komen. Bezoekers op de website kunnen op verschillende manieren zoeken naar een adverteerder, dienst, product, etc. Maar om gevonden te worden binnen onze site, zul je goed moeten nadenken op welke woorden je gevonden wilt worden. Hierbij enkele tips die er voor zorgen dat je goed gevonden wordt: Zorg er voor dat je de woorden waarop je gevonden wilt worden, gebruikt in de titel van je advertentie. Bijvoorbeeld: heb je Gouldamadines in een bepaalde kleurslag, vermeld deze zoekwoorden dan in de titel. Tip: Probeer de titel kort te houden zodat het direct de lading dekt en het zoekwoord er in verwerkt is. Zorg voor foto's van de aangeboden vogels of benodigdheden. Dit trekt meer bezoekers dan geen foto. Maak gebruik van de aangeboden opties tijdens het plaatsen van de advertentie. Dit zorgt alleen maar voor meer duidelijkheid bij de bezoeker.

  • Hoe kan ik zien of iemand particulier is of zakelijk?

    Als u op de website kijkt ziet u grijze en witte advertenties. Grijze zijn van de zakelijke gebruikers. Witte zijn dus van de particuliere gebruikers. Als u op een specifieke advertentie kijkt ziet u ook staan of iemand particulier of zakelijk is. Klikken op de naam van de adverteerder zorgt ervoor dat u naar het publieke profiel gaat. Daar ziet u naast de profielfoto duidelijk staan of iemand zakelijk of particulier is.

  • Moet ik in mijn profiel ook aangeven dat ik particulier of zakelijk ben?

    Ja, dat moet voordat u uw eerste advertentie plaatst. Doet u dit niet bij uw eerste advertentie dan zullen wij dit op de achtergrond voor u doen. Of dit correct is of niet, dat is uw eigen risico.

  • Hoe lang blijven advertenties online?

    Advertenties zijn 30 dagen zichtbaar. In de tussentijd kunt u zelf (gratis) uw advertentie omhoog plaatsen, zodat het weer meer aandacht kan genereren.

Naar boven